Sinulle, joka haluat puhtia omatoimiseen treeniin! Uinnin verkkovalmennus sisältää progressiivisen harjoitusohjelman 10 viikoksi. Harjoitusten määrä ja teho määräytyvät valitun lähtötason mukaisesti. Harjoitusohjelmat on laatinut seuramme uinnin päävalmentaja Mikko Lonka aikuisten kursseista vastaavan Ida Antikaisen kanssa.


Verkkovalmennuspaketit


Aloittelija 39,90 e

  • Lähtötaso: Uit 1-2 km viikossa + yleinen uimataito 200 m
  • Tavoite: Uintimatkan pidentäminen ja uintivauhdin kehittäminen
  • Treenitahti: 1-2 kertaa viikossa
  • Sisältö: 15 harjoitusohjelmaa. Harjoitukset voi uida mitä tahansa uintilajia käyttäen.


Esimerkkiohjelma Aloittelija:

AV 200 + 100 (25 m PK + 25 m nosta vauhtia + 25 m PK + 25 m nosta vauhtia)

T 2x25/15” pot laudalla

PK 100

T 2x25/15” pot laudalla, sisäänhengitys pinnalta, uloshengitys veteen puhaltaen

PK 100

T 2x25/15” pot laudalla

PK 100

N 4x25/30” (12,5 m max + 12,5 m verrytellen)

LV 150

Yht: 1.0 km


Harrastaja 49,90 e

  • Lähtötaso: Uit 3-5 km viikossa + vaparin perusteiden hallinta
  • Tavoite: Uintimatkan pidentäminen ja uintivauhdin kehittäminen
  • Treenitahti: 2-3 kertaa viikossa
  • Sisältö: 25 harjoitusohjelmaa. Valtaosa harjoituksista on suunniteltu uitavaksi vaparilla (kroolaamalla).


Esimerkkiohjelma Harrastaja:

AV 2 x (100 PK/15” + 2x25/25” rennosti kiihdyttäen) ov

T 6x50/20” vu (25 m tekniikkaharjoite + 25 m uid tekniikkaan keskittyen)

2 x yhdellä kädellä, vapaa käsi edessä 1. oik 2. vas

2 x yhdellä kädellä, vapaa käsi kyljen vieressä 1. oik 2. vas

2 x 3 vetoa oikealla + 3 vasemmalla + 3 vetoparia normaalisti

ver 50 ov

MK-NK 6x25/30” 1-3 MK 4-6 NK, pyri keskittymään myös tekniikkaan

ver 100 ov

PK 2 x (3x100/20” tai 2x4x75/15”) vu

  • 1.kierros kv
  • 2.kierros 50/25 pot + loppu uid

LV 50 verra + 2x50/20” vu (15 m N + 35 m verra) + 50 verra

Yht: 1.7 km



Aktiivi 59,90 e

  • Lähtötaso: Uit yli 5 km viikossa + vaparin tekniikan hallinta
  • Tavoite: Uintivauhdin kehittäminen ja treenitehon kasvattaminen
  • Treenitahti: 2-5 kertaa viikossa
  • Sisältö: 32 harjoitusohjelmaa. Valtaosa harjoituksista on suunniteltu uitavaksi vaparilla (kroolaamalla).


Esimerkkiohjelma Aktiivi:

AV 100 ov/15” + 100 ov pot/15” + 100 ov kv

T+N 3 x (4x25/20”) vu 3 x uid mahd hyvä tekniikka + 1 x 12,5 m kiihd. + 12,5 m N

ver 100 ov

PK 3 x (10x50/10”) vu

1. kierros 5 x vu + 5 x ei vu

2. kierros 8 x vu + 2 x ei vu

3. kierros vu, halutessasi kv

Kierrosten välissä 100 ov + 2x25/30” vu (15 m max + 10 m verra)

LV 200 käytä vähintään kahta lajia PK + harjoittele kelluntoja 4-5 krt

Yht: 2.7 km


Pääset ostamaan valmennuspaketin tästä

Valmennuksen ajan tarjoamme yksityisopetuksen Kuopiossa alehintaan 35 e / krt (norm. 45 e / krt)! Yhden yksityistunnin kesto on 40 min. Yksityisopetus tapahtuu Kuntolaakson uimahallin aukioloaikojen puitteissa ilman erillistä ratavarausta. Opetuksen hinnan lisäksi maksettavaksi tulee uimahallin normaali sisäänpääsymaksu. Yksityisopetusvaraukset sähköpostitse: ida.antikainen(a)kuopionuimaseura.com

Verkkovalmennus on mahdollista maksaa myös Smartumilla, Edenredillä tai ePassilla. Jos haluat suorittaa maksun jollain edellämainituista, sulje selain lomakkeen tallentamisen jälkeen ja ota yhteyttä sähköpostitse ida.antikainen(a)kuopionuimaseura.com


Lisätietoja verkkovalmennuksesta:

Mikko Lonka

puh. 044 235 6212

mikko.lonka(a)kuuskuopio.fi